fredag, april 13, 2007

Neeeeej!!!

Alltså...Nu är till och med lilla moi ytterst upprörd. Linköping Hockey club förlorade igår. Det är ju inte sant. 1-1 i 3:e perioden med påföljd att dom spelade en 4:e period. Modo fick en utvisning och då.......gjorde inte LHC mål, som dom borde. Kort därefter fick LHC en utvisning och då......svich....MoDo vann med 2-1. Öhhh!
Egentligen konstigt. Jag borde ju heja på Norrlands-MoDo. Jag har nog blivit en äkta "sörlänning" till sist. Hur som helst spelar man i Linköping på lördag och då åker storbildstv:n fram i Farbo uterum. Vi ska äta kräftor och..förhoppningsvis champagne efter matchen. Ingen champagne = Modo får ta på sig guldhjälmarna. Öhhhh (igen)!

1 kommentar:

Kiwi sa...

Självklart van MODO, det ät ju mitt lag...Jihuu =)
Måste säga Grattis på födelsedagen. Jag hoppas du får en underbar dag och att gubben uppvaktar dig ordentligt =)

Grattis i alla fall från lilla jag =)