måndag, juni 08, 2009

Några minnesvärda ögonblick.

Första resan med Baylinern över till Öland. Fint sommarväder med körsbärskärnor i plastglaset. Det var Alex favoritplats uppe på flybridge där han hade koll på allt.
Eller när han fick sin första fisk.

Eller besöket hos Hanna när hon hade ordnat att vi fick köra denna favvis bil (Jaguar) i en vecka.


Mina goa föräldrar.


En soldat hade vi i huset ett tag.




Den gången Kötten fick idén om att sjösätta bad-tunnan!






Alexanders första fisk i Åsunden var ju liten. Den här var betydligt större, fångad i Norge.





å pappas.







Me and my wonderful daughter på en mor-dotter weekend i Stockholm för några år sen. Va kul vi hade. Puss på dig!









Paff blev jag när alla mina väninnor överraskade mig på försenad 50-års dagen








och hivade mig in i bilen för färd till skivinspelning i Linköping. Minnesvärd dag!










Den 16 april, Marathon Key West och min 50-års dag med tårta.











1 kommentar:

Kiwi sa...

Fina bilder, å 50 år kan väll inte stämma. Du är fortfarande inte äldre än 35 för mig =)