måndag, augusti 17, 2009

Ännu fortsättning på Stockholms-resan.

Fredag den 14 aug.
Lite kräftor på kvälls-kvisten.
Lördag 15 aug
Nu blir det lite rundvandring på Skansen.

Mitt absoluta dröm-kök!



...i denna lilla stuga, ett s.k "soldat-torp".


Ingen rädder för vargen är.

Bison-unge!


Socker-dricka-träd!

Utsikt från Skansen över Gärdet.



Typisk svensk älg-kalv...


Elina skulle plåta påfåglarna som sitter uppe på taket och missar totalt den som höll på att trampa henne på tårna.


Vilo-paus!


Uj, vilken nostalgi.




Det var himla mysigt att strosa runt.



Åhå! Solidens scen. Detta är nog det närmaste jag kommer "Rapsody in Rock".



Opps! Där är han ju, självaste rockaren för det kan ju inte vara två styckna som har sånt hår.


Lite lunch!







På kvällen kom Linda och Jan på besök.


Jaha, här vann dom nåt kortspel!


Måndag 17 aug.
Kerstin! Här finns oxå kantareller!!!




Vi fikade lite kaffe i Hötorgets saluhall. Fy fläsk va mycket gott som går att köpa där.


















1 kommentar:

Elina sa...

Vilke fina bilder dert blev! Jag ska ta mig för att lägga upp mina också. =)