fredag, april 11, 2008

På väg till Key West.

10 april. Vi åkte från Gasparilla Istland ner mot Sarasota, vidare ner till Fort Mayor. På väg dit hade vi ett par delfiner på sidan av båten. Coolt!
Efter många om och men, disputer om att ligga vid marina eller inte, så orkade vi inte längre utan mitt i middle of no where la vi till vid en kanal med mangrove träsk om båda sidorna....hmmm!"Vi åt middag ombord och beslöt att spela Monopol, vilket inte är mitt "game" precis. På bilden syns det i alla fall att Jimmy håller på att förlora. Kolla minen. Jag var tvungen att gå inomhus tillslut pga all knott. Ingvar tog över mitt spel men jag förlorade på ett vis...jag fick klia honom på ryggen hela natten....

Detta såg man ofta. Örnar bygger bo på stolpar (sjömärken)



Vidare mot söder. Idag körde vi 95 sjömil ute till havs. Tog ca 4-5 timmar totalt. Rätt jobbigt. Det var skönt att komma fram till..



Marathon. The Keys. Nice, nice!. Vi ska bo här i 2 dar på denna marina och ikväll åt vi en kalas-middag här i hamnen... gott efter "sjö-mat" ombord i 2 dar.



Här bor vi.




Gött med elström, ladda alla saker. Barna får internet osv osv.






och denna goda middag.








Mumsika.







Efter middagen var det lite sång och musik. Ahhhh!
Goodnight!









Inga kommentarer: