lördag, januari 24, 2009

Överrasknings-resan.

Jaha, då blev det att åka iväg igen. Hann just packa upp från USA-resan när Bettan sa att hon, Birgitta och flickorna skulle ta en vecka till Hurghada. Jaha, vad hade vi att välja på? Vi måste ju bara boka in oss vi oxå. Två dar efter deras avresa stod vi utanför deras hotell-dörr. Dom blev nog lite förvånade, nja kanske mycket, tror jag. Deras ansikts uttryck, när dom såg oss, var värd hela resan. Good times!
Lo-Lo och Bettan.

Jag undrar varför dom inte använde sin garderob???


Beatrice.



LoLo.





Liten promenad.





Jaha, här får en annan kämpa på gymmet..........





.....medan gubben söker sig till andra ställen!!!!



Kortspel på deras hotell, som låg ca 15 min gångavstånd fån oss.



Här är utikten från deras hotellrum. Nice, nice!



Vi åkte taxi in till centrum en kväll där vi shoppade lite och åt kina mat.



En nödvändig pryl i detta land. Handsprit som användes efter berörning av smutsiga (och det är bara förnamnet!) Egyptiska Pund!!
Bettan och Birgitta använde mycket eftersom dom handlade ofta :)


Hur många kameler var det nu igen som Bettan skulle få i hemgift för Beatrice????





Moi and my darling! No camels needed.


Denna outfit tycker jag skulle platsa himla bra på Harry´s, eller hur. Go Bettan go!




Fast nu vet jag inte. Jag tror att dom får stanna hemma! No Harry´s för familjen Arab. Kul i alla fall när Ingvar, Birgitta och Beatrice blev påklädda som en riktig arab-familj.





En liten avstickare på Hardrock Café.




Bea.



Jaha, här har vi flickornas lilla hemliga matförråd. Det luktar lite ""Charterresan" eller..??


Alla inblandade förutom jag som är fotograf.





Sista middagen för oss. Tjejerna hade redan lämnat området 2 dar före, så nu fick vi kämpa på och parta själva. Uffa uffa!





















1 kommentar:

Unknown sa...

Po sista kortet ser farsan nästan lite solbränd ut =)